HTML

2009. Szeptember 10. Csütörtök

2009.09.12. 00:43 visnyovszkiadam

A nap célpontja már Örményország, a Sevan tó partjára tervezett vadkemping volt. Sajnos reggel elbúcsuztunk Gregorzséktól, akik hazafelé vették az irányt.A kb. 350 km-esre tervezett utazás legfogósabb pontja az örmény határ átlépése volt, ahol közel három órát töltöttünk…

2009. Szeptember 9. Szerda

2009.09.12. 00:35 visnyovszkiadam

Reggel frissen ébredtünk és rövid készülődés után útnak is indultunk. Mivel a feladatlapokat hordozó szervezői autó a Zagor hágónál rekedt 7 órára és Szabolcsék egy közelebbi szálláshelyen töltötték kalandos lejutásuk után az éjszakát, a mai verseny elmaradt.Ez volt a…

2009. Szeptember 8. Kedd

2009.09.12. 00:29 visnyovszkiadam

A keddi volt a túra egyik legnehezebb, legfárasztóbbnak gondolt napja. A tegnapi parti ugyan nem a legtökéletesebb módon szolgálta a relaxált felkészülést a várható nehézségekre, de Zolival ma is kilökött minket az ágy és gyors zuhanyzást és pakolást követően már a…

2009. szeptember 7. Hétfő

2009.09.12. 00:19 visnyovszkiadam

Pihentető alvás után, korán ébredtünk mindketten és ahogy az várható volt, a helyiek bőséges reggelivel fogadtak minket. A néni megmutatta a csapatnak, hogy melyik lekvárból tegyünk a reggelire kapott kefírünkbe, mennyit, majd boldogan bólogatva konstatálta, hogy a konstrkció…

2009. szeptember 6. Vasárnap

2009.09.11. 23:09 visnyovszkiadam

Az előző este után viszonylag későn indultunk útnak. Én navigáltam, Zoli remekül vette fel a grúz közlekedés tempóját, így gyorsan kijutottunk a városból, pont a megfelelő úton. Az út kellemes volt, az első 80 km aszfaltozva, egy folyómederben másztunk fölfelé. A táj…